Mrb hanımlar bebeğim iki aylık ve öksürüğü var hırıltılı da nefes alıyo doktora gittim ama sadece ateş düşürücü verdi ateşi olduğunda kullan diye birde serum fizyolojik damlat dedi acile gitsem serum falan takılır mı daha kötü olmasından korkuyorum öksürüğü geçmedi hala