Denizbey
Kızlar havalar yavaş yavaş soğuyo yemek yapmam gerekicek yada başka bi işim olucak mutlaka onun yanında kalamıycam hep klimayla ısınıyoruz ve bebeğim bensiz durmuyo şuan 9 buçuk aylık ne zamana kadar böyle devam edicek ben hiç bi işimi yapamıyorum 😣