Zuleyhadere 3 4 gündür iki kasıgımda agrıyordu bugun sol tarafım yürürken çok agrıyor yaşayan varmı sebebi ne acaba hamilelik belirtisi mi yoksa 😳
nazliicank Zuleyhadere sezeryan mı oldunuz? Ara ara benım de agrıyor sol tarafım. Doktorumuz dikişlerin soldan kapatıldı ara ara sızlar demişti. Üşüttüğümde de bıçak saplanır gıbı olur