eda_yael merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık şuan öksürüyor ve grip oluyor gibi. Basina gelen var mı veya önerebileceğiniz birşey var mı ?
Kdrsbk1 Aynı durum benim kızımdada oldu bitkisel ôksùtùk ilacı verdi burun akıntısı icin ise deniz suyu verdi cokta iyi oldu valla