zeyno4646 Merhaba Eskişehirli anneler, Eskişehir yaşam olarak nasıl kiralar, ev fiyatları, sosyal açıdan, insanların yapısı, eğitim şartları, havası iklimi, imkanları nasıl bir şehir memnun musunuz
Civciv222 zeyno4646 kiralara çok değişken diye biliyorum mahallesine göre değişir . bebekler açısından güzel gezdirebilceginiz çok alan var Eskişehir de . havası genelde ayaz . küçük bir şehir aslında alışınca ulaşım falan rahat
Ysgl26 zeyno4646 kiralar ve ev fiyatları diğer şehirlere göre uçmuş durumda son bikaç yıldır. Fakat sosyal olanakları olarak oldukça seçeneği olan bi şehirdir. Eğlence sektörü de aynı şekilde oldukça gelişmiştir. İnsanlar sosyal demokrat genelli olduğu için rahat ve özgür bi şehirdir.. kimse sizin ne yaptığınızı nasıl yaşadığınızı sorgulamaz.hayvanları çok sever ve korurlar. hayvan haklarına çok fazla önem verirler. Toplu taşımada Ulaşım çok rahattır çok uç mahallelerde oturmayacaksanız heryere yürüyerek gidip gelebilirsiniz bile. Gelelim eksilerine.. trafiği rezalet kendi aracınız varsa kullanmaya tövbe edebilirsiniz park yeri ve trafikm sorunh yüzünden.. gün içinde tramvay ve trafik ışıkları yüzünden sinir krizi geçirebilirsiniz.. nereden geliyorsunuz bilmiyorum ama sivas ankara gibi yerlerde yaşamadıysanız Eskişehirin soğuğu ve pis ayazı canınızı sıkabilir 😊 33 yıllık eskişehirli olarak kış gelirken korkuyorum hala donarak ölücez diye 😆