Bebeğim yanlış hareketlerinde şttttttt diye sesleniyorum yada hayır diye biraz ses tonum o an çok fazla olabiliyo çünkü terliği ayakkabıyı bildgu herşeyi ağzına alıyor bende görünce tabi o şokla kızıyorum kızınca eliyle gözlerini kapatıp başını öne egiyor yüzüme de bak diyince asla bakmıyor cok mu korkuyor ondan mı yapıyor anlaamdim etkilendi mi bu ara çok huysuz dişten çok fena fazla mı uyardigim için mi anlamadım sonra da vicdanım sızlıyor offfff. Napsam bilemedm o hali beni üzüyor kizmqdqn da olmuyor kızınca da yüz üstü yatar kafayı kaldırmıyor birde 😓😓 siz kızıyor musunuz ?