dunyambiratolye Merhabalar , Kocaeli’de yaşıyorum . Oğlum 7 aylık ve arkadaş edinmesi , beraber eğlenmemiz açısından Baby College’i buldum fakat hakkında duyumum yok . Daha önce giden biri var mı aranızdan ya da gitmeyi düşünen ? 😊
Ysgl26 dunyambiratolye hiç duymadım ama 7 aylık bebeğin arkadaş edinmesi ve birileriyle oyun oynayıp eğlenmesi için çok erken bence.. bazı şeyler para tuzağı gibi geliyo bana
printhelloworld dunyambiratolye ben düşünüyorum ama kızım 3 buçuk aylık 0-9 ay grubu da var ama tam olarak ne yapılıyor bilmiyorum
Alerjikkoala dunyambiratolye Ben oğlum küçükken araştırmıştım. Beğenmiştim ama yeri bize uymadı aracım yoktu diye vazgeçtim bir de bana biraz pahalı gelmişti :)
dunyambiratolye printhelloworld 6 aydan başlıyormuş oyun grupları, her ay ve yaş için özel oyun grupları var . Oyun gruplarına ebeveynler de dahil . Lakin çevremden giden biri olmadığı için olumlu olumsuz bir şey bilmiyorum haklarında.
Alerjikkoala dunyambiratolye Geçen yıl sordum da net fiyat hatırlayamadım. Görüştüğüm yerler içinde en yüksek fiyatı vermişlerdi :) Ayrıca farklı metotlar kullanıyorlar kendilerine özel bi sistemleri var
dunyambiratolye Alerjikkoala Evet , hem eğlenceli hem de eğitici gözüküyor . Bebeklerin de bizler kadar sosyalleşmeye ihtiyacı var diye düşünüyorum ayrıca , sürekli anneye yapışık sincaplar belki de sıkılıyorlar :) 🥲