Bebeğim iki üç hafta önce hastanelik oldu tıkanıklıktan dolayı bronşit dediler yatış vermeyi düşündüler vermediler. Antibiyotik hava vs tedavisine başladık antibiyotiği 10 gün kullan dediler çocuk doktorumuz 5. Günden sonra tamam gerek yok alerjik bronşit olabilir dedi. Hırıltılı nefes doğduğundan beri vardı burnunu her gün açıyorum ama son birkaç gündür yine zorlanmaya başladı dün gece yine tıkandı bronşlar dolu ama şu anda sıkışma yok dediler. 2.5 aydan beri meme reddi dönemsel olarak var son dönemlerde emerken süt burnundan geliyor çok tıkanıyor sütümde tazyikli yatarak emiyor sadece bende kucakta emsin istiyorum tıkanmadan dolayı ama emmiyor öyle. Ne yapacağımı şaşırdım artık