Doruk-Beybi Merhaba evet kullandım 2 hafta oldu emzirmeyi bırakalı sabır taşını hemen hemen her meme istediğinde sürdüm zaten 2. Sürüşümden sonra gördüğünde istemedi ilk birkaç gün zor oldu ağladı ama yemek yedirdim uyuttum sonra alışkanlık olur diye mamaya başladım bebeğim henüz 1.5 yaşında ilaç kullanmam gerektiği için biraz erken bırakmak zorunda kaldım doktorda mamaya da başlayabilirsin istersen dediği için mamayla devam ediyorum şu an