Elisa1221 Kızımın kalbinde 2 adet delik var şuan 1,5 yaşında ve ameliyat diyorlar yaptıran var mı nasıl bir süreç çok korkuyorum endişeliyim lütfen başından geçen varsa yazabilir mi