Bebekten önce bile cocuk gelisimine ilgim vardi, cok okurdum. Yenidoganda siyah beyaz kirmizi kartlari gosterebilirsin, iste 1 aylikken su oyunlari yapabilirsiniz felan filan tonlarca sey. Bebegim 1 ay 3 günlük uyaniksa sadce emmek istiyor. En fazla yarim saat oyalabiliyorsun sonra bakiyo agzi bosta çığlık hemen. Arada bi emerken kitap okuyorum kartlari gosteriyorum. Yeni uyandiginda motor hareketleri gelissin diye egzersiz yaptırıyorum. Ama daha algilamiyor bebegim. Sizler neler yaptiniz yenidoganken?