Merhaba bebeğim 1 aylık 20 gunden beri kakasını yapmiyor Dr gittik bağırsak düzenleyici verdi ilacı kullanmaya başlayalı cuma günü 2 hafta olucak ilacı verdiğim halde yapmadı fitill verdik ozamn yaptı ne oldgunu anlayamadim yardımcı olur musunuz yaşayan varmı bu durumu gaz sancisida var