Benim sorum çocukları değil kendisi hasta olan annelere. 12 gündür başımın arka tarafı zonkluyor ve acıyor asla geçmiyor. Emzirdiğim için parol ve antibiyotik alıyorum ama etkisi sıfır. Crp değerim 2 gün önce 95ti. Bugün 49a düşmüş anca. Bunu yazarken bile zorlanıyorum hiçbir şekilde ağrı-acı geçmiyor. Kbb ve acile gittim. Beyin bt ve mr temiz, boğaz ve kulakta da iltihap olmadığını söyledi doktor. Yaşayan var mı? Bu acı nasıl geçecek?