Hanm1_ Kızım 21 aylık 2 li cümleler kuruyor orta seviye. Bayağ kelimesi var. Bunun harici yemek yerken baby tv izliyor telefondan çok fazla gelişti konuşması. Şarkılarıda söylüyor. Yani ben faydasını gördüm zararını anlatmasın kimse, çünkü her çocukta farklı şeylere sebep olur. Kelime haznesi bayağ arttı yani bu sayede hatta 10′a kadar sayıyor