Meroy canım doktorunu dinle bence sen , başkalarına kulak asma benim kızımda 4 aylık yavaş yavaş tadımlara başladık doktorumun tavsiyesiyle.
Daha erken başlayan çocuklar ileride yemek seçmez diyor doktorum.
Bu arada ben İngilterede yaşıyorum, burda öyle.