efeninannesi4207 şu an için yeterli tek öğün bir müddet böyle git ki bağırsaklar iyice alışsın sonra ara öğüne yemeğe geçersin çok rahat bir süreç olur yoksa kabızlığı gazı gece uyanmaları vs zorlanırsın. benim oğlum 10 aylık ben ara öğün meyveli yoğurt yapıyorum biraz ceviz rendeliyorum elmalı, cennet hurmalı, muzlu, armutlu çok seviyor. akşam yemekleri artık bizimle bir. genelde fırın yemekleri yapıyorum hem salçalı olmasın hem yağda kızmasın diye. tavuklu patatesli köfteli veya fırında sebze karnabahar, brokoli, kabak havuç biraz zeytinyağı nane ile bulayıp fırınlıyorum. yanına sade veya sarımsaklı yoğurt yapıyorum. bazen mantı haşlıyorum pancarlı kuskus yapıyorum ıspanak yeşil mercimek yemeği yapıyorum ayı büyüdükçe seçenek artıyor kereviz çorbası, pirinçli pırasa yemeği sulu köfte gibi şeyler yapıyorum kuru fasulye, nohut yapıyorum biraz pilav ve yoğurtla veriyorum yavaş bir geçiş yaptım ben o yüzden genel olarak zorlamıyor hala bazı gıdalar hazımsızlık yapabiliyor tabi ama ilk aylar hep ayrı yaptım yoğurt çorbası, haşlanmış sebze, kıymalı çorbalar, yumuşak köfte pankek mücver bebek keki gibi sanırım 1 aydır filan bizimle bir yiyor ama bizim yemekleri ona uyduruyorum salça tuz baharat kullanmadan bir nane kullanıyorum