kivirciginannesi teşekkür ederim evet ikisi de ilaçli üstelik cok zor geçti bakalım ikincisinde de sabretcez peki uzak kalma hakkında birsey biliyor musunuz özellikle BT den sonra 4-5 saat uzak kalmam gerekiyormuş herkes ayrı birsey söylüyor bugün MR çekildi ilaçlı çeken adam da kim söyledi 24 saati ilk sütünü sağ at emzir dedi tabi cesaret edemedim hem uzak kaldım hem emzirmedim ama iste ikimizde cok zorladık 😞