Svm_calk Arkadaşlar çocuğum 1.5 yaşında ve hiçbir şey yediremiyorum sadece süt içiyor ne kahvaltı türü yiyir nede çorba türü iştah açıcı şurup yada macun almayı düşünüyorum sizin önerileriniz var mı yardımcı olur musunuz acaba?