Merhaba arkadaşlar bebeklerinize ne zaman bal vermeye başladınız, ben alerji yapar diye korktuğum için en az 1,5 yaşına kadar vermeyi düşünmüyordum ama bugün 12,5 aylık kızım kahvaltı yaparken bi an dalgınlıkla elimde ki ballı ekmekten ağzına koydu, zaten tadını alır almaz bi mutlu olup gülmeye başladı, tekrar istedi vermedim daha içeri götürdüm, bi baktım pıtı pıtı mutfağa koştu,peşinden gittim, masadaki bal tabağını almış her yere döke döke mamm maamm diye bana getiriyor 🤦🏻♀️😂😂 elinden alınca oturup dakikalarca ağladı. Uzun lafın kısası balı çok sevdi yavaştan versem mi vermesem mi, çok kararsız kaldım o yüzden tavsiyelerinizi bekliyorum.