mel1900 Bebeğim 45 günlük. Son 20 gündür haftada bir kaka yapıyor. Anne sütüyle besliyorum sadece.Çişli bez sayısı günlük en az 5 6 oluyor. Herhangi bir zorlanma gaz sorunu yok. Aynı durumu yaşayan var mı acaba. Doktora gitmeye gerek var mı?
starwomen mel1900 doktor bize anne sütüyle beslenen bebeğin 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul edilir demişti. Belli dönemlerde düzenli yapmıyorlar zaten bebişinizde de zorlanma da yokmuş telaş etmeyin :)
mel1900 Tek sefer değil 20 gündür bu şekilde olduğu için biraz tereddüt ettim bir sorun mu var diye starwomen
Ysgl26 Hergün yapmaması problem değil. 10 gün hiç yapmayada bilir. Gğnde 4 kere de yapabilir 3 günde bir de yapabilir hepsi normal. Endişe etmeyin