Sevgili anneler 20 aylık oğlum var, şükür göz teması ismine bakması gayet iyi komutta alıyor tek kelime baba mama takibi çok iyi nereye gitsem arkamdan gelir yanlız bi kaç eksiklerimizde var taklit yeteneğinin az olması oyuncaklarla fazla oynamıyor arkadaşlarıylada pek oynamaz sanki gelişim geriden geliyor gibi dr zamana bırakılıp takip edilmesi istedi önceleri bu ilgisizlik az kelimesinin olması otizm şüphesi bile yarattı.
Şimdi çocuğum için endişeleniyorum aynı durumları yaşayan bilen varsa cevaplarınızı bekliyorum 🌹