Kızlar bu hafta yenidoğan polikliniğine gittim doktor işitme testi için istem yaptığını söyledi, sonra işitme bölümüne gittim ama randevu alınacak ya da sıra alınacak bi yer göremedim. Bebeğimi banyo yaptırıp cuma günü hastaneye götüreceğim ama yapmam gereken ne var anlamadım. İşitme testi için ne yapılıyor yaptıran varsa lütfen anlatabilir mi???