Annis-ogul Dileksu ayy şu ismin sonuna su ismini hiç sevemedim ya .tek isim en guzeli yine de tercih meselesi .
baykuskiz_ Annis-ogul aynen cevrem asel dolu. Ogretmenim. Eminim bi 6 7 yil sonra siniflar hep asel olacak 😁
Annis-ogul baykuskiz_ aynen oylee .Bi meşhur oluyo herkes koyuyor vala .Bn eski isimleri daha çok seviyorum
elizabeth Dileksu su ismini genelde hiç bir isme yakıştırmıyorum 🙈 asel ismi de çok var bence tek inci çok zarif ve kibar.