mrsjale Merhaba kızlar oğlumu bugün sünnet ettirdim ama bakamıyorum bile pipisine korkuyorum napcam ben yağ mi süreyim doktor krem verdi 3.gun baslancakmis ama ona ilk günden kantaron yağı sürsem olur mu deneyimli anneler destek lütfen 😔
PatronBebek mrsjale bize kantoron yağını bir hafta sonra başla demişti doktor. Size nasıl tarif edildiyse o şekilde yapın. Yakınında annen kayinvaliden varsa yardım isteyebilirsin sen alışana kadar
Mminnakanneee mrsjale öncelikle sakin ol 😊 Bende oğlum sünnet olduğunda çok korkmuştum ama üç günde toparladı kremi mutlaka kullan antbyotkli kremdir muhtemelen derileri hemen toparlıyor merak etme
Deletedmom_79 mrsjale ameliyatlı yere yağ sürmek mi? Doktorunuzun dediklerine harfiyen uyun yeterli. 3 gün epi topu bakım yapıcaksınız çok kısa bir süre. Bebeğiniz size muhtaç ve şuan ihtiyaç hali yüksek. Korkularınızı ve kocakarı bakımlarını lütfen rafa kaldırın. 23 günlğkken biz yaptırdık evet ürkütücü ama bitiyor. Çok geçmiş olsun
Emnedmr mrsjale biz sünnetten hemen sonra hametan krem kullandık 3 gun sonra zaten iyilesmeye başlamıştı 2 ayllikken sunnet olmuştu bize bide fitil vermişti ama kullanmadik
mrsjale PatronBebek tarif etmedi ki ilaçları yazdı sadece oğlum çok ağlayınca ben doktorun dediklerini de çok algilayamadim bi de eşimle biraz atıştı doktor sünnete başlamadan kafam çok dağıldı o an
mrsjale Mminnakanneee ilk günden mi kullanayım Fito diye bi krem ,ay sakinde olamıyorum ki bakamıyorum bile yakında kimse yok
mrsjale Deletedmom_79 çok teşekkür ederim sürmem o zaman bilmediğimden sordum haklısınız farkındayım bana muhtaç olduğunun ama elimde değil korkmamak
Serapthewhite Biz 48 saat sonra kantaron yağı başladık ilk 48 saat bandajına hiç dokunmadık. 48 saat sonra bandajı çıkarırken suda oturma yapmak lazım gevşemesi için ona rağmen çıkarırken canı acıdı ağladı. Korkmayın hemen iyileşiyor bugün 5.günümüz hiç birseyi kalmadı normal görünüyor tamamen. Dayanıklı olun bez değiştirirken falan yumuşak olmaya çalışın bez yapışmasın diye ilk 4 gün doktorumuzun önerisi ile bepantol plus sürdük bol bol sıktım üzerine bezi kapatırken.
Manolyamm33 Serapthewhite sünnet külotları nasıl acaba kullandınız mı pazartesi ben de sünnet ettireceğim ödüm kopuyor valla
mrsjale Serapthewhite ben bezi değiştirirken kibar davranıyorum da çok hareketli bebegim , bilgi kağıdında ne yaziyosa o şekilde yapim bari yağ falan surmiyim şimdi bilmeden
Serapthewhite Manolyamm33 yok onu kullanmadık pek işe yaramaz tahminimce küçük bebeklerde. Biz minik bi sorun yüzünden genel anesteziyle yaptırdık lokal anesteziyle daha kolay oluyor. Ben de çok korkuyordum oldu bitti geçti gitti bile endişelenmeyin 😊
Manolyamm33 Serapthewhite benim bebeğim de 4 buçuk aylık sünnet külotu almasam nasıl bezleme yapacağız pipisine zarar vermeden
Deletedmom_79 mrsjale çok çok normal zaten ama bilin ki bi kaç deneme sonrası onu da aşacaksınız🫶🏻 bende iyyy yapa yapa başlamıştım ne kdarlık bilmiyorum ama ben geceleri kaka yapmadığı sürece bezini iki emmede bir aldım hem rahatsız olmasın hem de idrarı da steril şuan sorun yaratmaz diye.
Manolyamm33 mrsjale devlette mi yaptırdınız özelde mi acaba. Bide altını değiştirirken nasıl temizliyorsunuz orayı neyle siliyorsunuz
mrsjale Manolyamm33 özelde yaptırdım henüz bi kez bez değiştirdim sargı var ama bantlı değil düşmüştü tekrar sardım krem sürüp
Manolyamm33 Deletedmom_79 nasıl bezlediniz acaba direk kapatılıyor mu bardak falan koyan varmış ama bardak kayıp sakat etmez mi pipisini
mrsjale Deletedmom_79 bende kaka yapmadıkça degistirmicem artık şimdilik büyük beden bez taktım Allah sağlık sıhhat versin evlatlarımıza geçer buda Allah’ın izniyle
Uffsananebeslk mrsjale doktor bize bi krem vermişti teramisin gibi onu sürüyorduk, bir de zeytinyağı damlatıyorduk, bandaj kendiliğinden çıkmadı doktora gittik doktor birden normal birşeymiş gibi çekti ama benim içim gitti var ya. Tabi bu dediğim 5 ay önce
mrsjale Uffsananebeslk bende en iyisi arayıp sordum eczacı kremi surebilirsin dedi şimdi sürdüm ara ara ağlıyo içim gidiyo
Kayra26 Manolyamm33 Bardagi oraya ustten yapistiriyorsun yoksa kesinlikle sıkıntı yani cikartirkende bandi ilik suya pamuğu batirip iyice islatiyorsun cok guzel cikiyo cani acimiyo bide ben her cikartmada oraya pisik kremi surdum biraz tahris olabiliyo bide oranin acisiyla ugrasmasin
Ckudll mrsjale kantoron yağını bilmiyorum nasıl olur. Biz günde 3 kez gentagut damla damlattık ve terramicyn krem kullandık. 3-4 güne tamamen toparlandı. Birde beze yapışmaması için ve kendi canınıda acıtmaması için karton bardak kullandık. Her bez değişiminde değiştirdim bardağı (uç kısmını kestim) sorunsuz geçti iyileşme süreci ve kısa sürede toparlandı.
mrsjale Ckudll yağ sürülmezmis bi arkadaş uyardı sağolsun burda da karton bardakta ya kayarsa nasıl yapcam
Serapesen Bende iki gün oluyor sünnet yaptıralı ama çok şiş ve mor gibi korkuyorum şiş olması normal mi sizlerinki nasıldı acaba
mrsjale Serapesen bizim doktor şişer morarir normaldir dedi şuan bişey yok daha çok yeni ama normalmiş