Mihranimmm Kızlar ben tup bebekle ikizlere hamileyim. Su an 5 haftaliklar. Ama dün sabah başlayan kahverengi bi lekelemeyin oldu , koyu kahverengi. Cok korkuyorum başına gelen var mı
Esra_58 Mihranimmm olabilir cnm bn hamileyken bndede böyle leke vardı kist vardi gittim doktora Allah şükür birşey yoktu ama kistte yoktu kist varsa öyle bişey de olabilir doktoruna gözük bir
Mihranimmm Esra_58 ağrım başından beri kasiklarimda vardı böyle adet sancısı gibi. Su an ondan çok farklı değil ama yine var. Stres yapmamaya çalışıyorum ama çok elimde değil açıkçası.