2 yaşına kadar emdi, gece beslenmesi de devam etti, 2buçuk yaşına kadarda gece beslenmesi vardı yani kalkıp yemek yemek istiyor, süt içmek istiyordu dişleri çıktığından beri de diş bakımı ile ilgileniyordum özendirmeye çalışıyordum belli bir diş sayısından sonra artık ağzını açmak istemediği için yerinde de durmadığından arka dişlerini göremez oldum takip edemedim izin vermiyordu. Dişlerini fırçalayalım dediğimde de kendi yapsın istiyor hevesihi kırmayaym diye için veriyordum ki hala ben kendim fırçalıcam diyo yeterince etkin fırçalama olmuyo tabi. Dil döküyorum ikna etmeye çalışıyorum arada müdahale ediyorum sanki arka dişlerinde çürüme var zamanında grimsi gibi geliyordu tam anlamıyorduk eşimle çürüyo mu acaba tam göstermediği için ama şimdi aç diyoruz çürük yani baya o kadar üzülüyorum kii. Artık gece beslenmesi yok ama düzenli fırçalamak istemiyor siz nasıl yapıyorsunuz? Çürüğü var mı nasıl bir tedavi oldu, dolgu yaptırdınız mı çocuğunuza merak ediyorum sevgili anneler