Doğalgaz çalışması var ama her kepçe vurduğunda ev sallanıyor iyice psikolojim bozuldu depremi hisseden şehir olarak bu çalışma beni aşırı rahatsız ediyor evde çocuğumla tekim korkuyorum ister istemez acaba bi yerleri arasam durdurulabilir mi biliyorum onlarda işini yapıyor ama o her kepçeyi vurduğunda ev sallanıyo 😞 belediye yi mi aramam gerek acaba