Ela50nur İçinde rezene olduğu için gazı aldığını söylediler bana. 3 kutu bitirdim. Çok şükür sütüm arttı. Bebeğimin süt alerjisi sebebiyle diyet yapmama rağmen bana iyi geldi. Daha fazla artmasın diye ara verdim içmiyorum şimdilik. Solgarın da çok arttırdığını duydum onu da araştırmanızı tavsiye ederim.