Kızlar bebeğim 7 aylık oldu bana aşırı bağımlı gibi. Ne su içmeye gidebiliyorum ne tuvalete odadan çıktığımı görünce ağlamaya başlıyor. Babasına veriyorum 5 dk nefes alayım diye onun kucağındayken bile arkasına bakmaya çalışıp beni izliyor 🙄 tamam çok güzel ama çok zorluyor artık siz neler yapıyosunuz böyle durumda