Arkadaşlar rahim duvarı kalınlaşmam var ameliyatla temizleyip parça almışlardı sonuç temiz çıkmıştı ama tekrar kanamalarım 2 aydır çok şiddetli ciğer gibi pıhtılı devam ediyor kansızlıktan ölecem artık çok halsizim ağrım var sürekli 19 aylık ikiz kızlarım var çok yoruluyorum tansiyonum düşüyor sürekli zaten başına gelen var mı rahim kalınlaşmasından nasıl kurtuldunuz önerileriniz var mı acaba?