Kızlar bebeğim 20 aylık ve hiç peşimden ayrılmıyor ama hiççç illa yanında olcam ayağa kalktığım gibi oda benle birlikte kalkıyor hemen peşimden nereye gidersem geliyor ondan biraz önde gitsem yetişemicem diye ağlıyor bu durum herkeste mi böyle ve ne zaman son buluyor acaba 🙄