Sura857 Kızlar tırnaklarını kesiyorum ama yine de çok kısa yapamıyorum korkuyorum zarar vereceğim diye eldiven takmak da istemiyorum geçen bi baktım yüzü kanamış siz ne yapıyorsunuz
Tuanaveannesi Sura857 Bundan almanızı tavsiye ederim. Benim de ilk bebeğim aşırı korktuğum şeydi tırnak kesmek aşırı memnunum. Ben 175 tlye almıştım. İndirimde varken kaçırma bence.
queen_mom Sura857 ben 35 günlükken kesmiştim ilk .ozamana kadar uyurken eldiven takmıştım. Sonrasın da kesmek zor olduğu için pilli törpü aldım. Gayet memnunum büyük kolaylık kızım uyurken torpuluyorum
gecekusu_- Sura857 kaç günlükken tırnaklarını kesmeye başladın canım ben daha yeni doğum yaptım bir bilgim yok 🙏🏻☺️
kar Tuanaveannesi ürünü bugün sipariş verdim ama satıcı 1.5-2 aylıkken kullansanız daha iyi olur dedi. Kızım 19 günlük o yüzden iptal ettim. Siz ne zaman kullandınız?
Tuanaveannesi kar benim bebeğimin tırnakları doğduğunda çok uzundu. Eve geçer geçmez kestik. Hiçbir sıkıntı yaşamadık.