Deletedmom110 Beyzak00 evetttttt. Şikayet maili attım sizde atın bence. Resmen kimyasal kokuyo. Elimdekiler bitsin değiştiricem
eymenhumeyra Maryyy yenidogandan beri premium olani kullandim onda yoktu 3 no prima aktif e gectim asiri kokuyo yogun parfumlu gibi ama napalim diger bezlerede guvenemiyorum 🤷♀️
Mineltoygar Beyzak00 aktif bebek aldım kokudan dolayı değiştirdim, premium care aldım o da kokutuyo çok ama devam ediyorum çünkü oğlumu pişik yapmayan tek bez premium care
Burcubyk55 Evet bizde sleepy kullanıyoruz çiş çok kokuyor battaniyeyi kaldırınca öyle bi geliyorki koku bezi tam dolmadığı halde. Sİzdirmiyor çok iyi o konuda ama koku çok farklı bez kokusu da var. İdrar tahlili de yaptırdık bisy çıkmadı. Bez önerisi olan var mi ?
endlesslove Beyzak00 Evet buda benim dikkatimi çekti hatta çocuğumda enfeksiyon mu var diye düşünmeye başlamıştım halbu ki yeni idrar testi yapıldı kültür de yapılmuştı herhangi bir sorun çıkmamıştı