kahvekokusu23 Bebeğim 62 günlük çok gazı oluyor diye biogaia kullanıyordum fayda etmedi bugün sab simplex kullanmaya başlayacağım kullanan varsa günde kaç kez kaçar damla kullandınız işe yaradı mı ?