Arkadasım için yazıyorum kusura bakmayın cok arada kaldık ilk kan değeri 2000 lerde sonra 3 binlere çıktı doktor 2 katı olması gerekir sağlıksız büyük ihtimal dedi bir sonraki randevuda 10 binlere çıkmıştı değer ultrason da 5 hafta 6 günlük çıktı yine adet tarihiyle uyuşmadığı için 2 hafta geriden geliyo dendi bgnkü ölçümde 17 bin 6 hafta 2 günlük doktor alalım demiş kendisi de düşebilir demiş ama o zamanda yine tekrar bakmak gerekiyormuş bişey kaldı mı diye arkadasım cok arada kaldı sizce kendiliğinden düşmesini beklemeli mi yoksa kürtaj mı olmalı