Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 22 aylık hala her şeyi ama her şeyi ağzına götürüyor bi bitmedi şu oral dönem. Kafayı yicem. Yerdeki bulduğu tozları anında ağzına atıyor. Güzelce söyledim tozları bana ver çöpe atalım dedim bi süre yaptı ben yokken görünce hoop ağzına atıyor. Kızdım görmezden geldim yok yok. Kan tahlili yaptırıcam ama demir eksiliğindrn olduğunu düşünmüyorum. Çünkü toprak taş öyle şeyleri atmıyor ağzına genelde oyunca yerde bulduğu toz bunlar yaa var mı hala 2 yaşa yaklaşıp böyle ağzına sokmaya devam eden. Yoksa başka bi şey mi var bilmiyorum.