Durubebekannesi Bebeğim 16 aylık ama asla oyuncak oynamıyor tv izlemiyor çocuk şarkıları açsam bile kucağımda seyrediyor kafayı yiycem nereye gitsem peşimde çok bunaldım ne zaman geçer ne zaman oyun oynar ya da çizgi film izler tuvalete bile ikimi gidiyoruz ya :(
Esra_58 Durubebekannesi biraz daha zman geçecek benim oğlumda böyleydi dışarı çıkardık babasıma hiç gtmez hep benimle evde hep benimle oyun oynamak istedirdi tuvaletin kapısını önünde beklerdi
Ayazinannesiseyda Durubebekannesi ben de ağlıyorum yemin ederim biraz oynuyo arabalarla Atina biniyo sürüyo ama uzun süreli değil bu ara ağlama krizleri var sürekli yildim gerçekten kendini paralıyo
Tubanurrr Durubebekannesi tv ekran için daha çok erken canım ilk iki yıl hiç izletmeyin sonra da çok kısa süreli diyor uzmanlar
Sda16 Durubebekannesi kızım 20 aylik kızımda kendi oyun oynamaz. Bu aralar lego ile oynuyor ama ben yanina oturunca 5-10 dk falan oynar oyuna benide dahil eder anne tak anne çıkar sende yap falan diyor. Pesimden gelsin kucagima gelsin benimle birlikte makinr yerlestirsin bosaltsin süpürge yapsın bunlari daha cok seviyor. Wc ye uzun zamandir birlikte giriyoruz bu aralar ne buluyorsa onlarida getiriyor cümbür cemaat takılıyoruz wc de