Naz50 Kızlar bebeğimin cildi çok kuru, mustela ın kremini aldım işe yaramadı kırmızı kırmızı döktü yüzü, atopik bir cilt yüzü pul pul dökülüyor hangi kremi kullanıyorsunuz siz lütfen bilgi verir misiniz bana
Gzd Naz50 la roche posay lipikar baume apm+ kullanıyoruz, kızım atopik bi bu iyi geliyo, nemlendirmesi çok iyi tavsiye ederim
Snfk Naz50 ah benim oğlumda öyle ne kullandıysam geçmedi en son duş jelini ve bebek yağını değiştirdim düzelmeye başladı. Johnsons baby kullanıyordum sebamede geçtim nivea yağ kullanmaya başladım şimdi daha iyi.
guno Bioderma atoderm kullandım. Sabah akşam sürdüm. Kırmızıydı bizimkinin de kolu bacağı pul pul olmuştu. Bir haftaya geçti. Ama düzenli kullandım. Bol sürdüm.