Betiblog dünyadaki bütün kaynanalar tek tip bence. Neden korksun yA hu mantıklı bir açıklaması var mi yok. Aynaya bakması elbette faydalı kendini görüyor hareketlerini görüyor. Baktırılması gerekiyor ayrica da. Korku da neymiş nerden bilecek bebek korkuyu. insan iki tip korkuyla doğar, bunlar düşme (desteğini yitirme) ve yüksek ses (gürültü) korkusudur. diğerleri öğrenilen korkudur. O yüzden hic
Bir bebek Aynaya bakınca Korkmaz