Evet 7,5 aylık bebekle sabah mesaisinin sonlarına doğru geldik. Öğle mesaisine 1 saat kaldı. Yine uyku denen şeyi başaramadık. Yerlerde sürünüyoruz birlikte 😂😂 akşam yemeği için aklımda kanat var eşim hep fırında kendi suyunu salıp çekmiş şekilde yapar ama ben bugün soslu bir şeyler yapmak istiyorum. İnternette çok tarif vsr sizler nasıl sosluyorsunuz bilgi paylaşımı yapalım mı anneler? Maksat sohbet olsun ☺️