Arkadaşlar merhaba. Öğretmenim, 15 martta ücretli iznim bitiyor. Bebeğim henüz 3 aylıkken. Hazirana kadar 3 ay izne çıkmak istiyorum ama bazı sorunlar yaşadık bu sebeple çok kredi ödememiz var. Kiramız da yükseltildi malesef. Ücretsiz izne ayrılmam zor görünüyor.
1- bebeğimde kalça çıkıklığı var ve tedavi görüyor, eğer hemen iyileşmezse bununla ilgili rapor alabilir miyim refakatçi gibi?
2- bebeğimden bağımsız nasıl rapor alabilirim, alan var mı, heyet raporu vs bilgilendirirseniz çok sevinirim.