Evettt hanımlar bebeklerinizin/çocuklarınızın ayını veya yaşını belirterek size göre en sevdikleri ve en çok eğlendikleri oyuncakları yazabilir misiniz 😊
Ben başlayayım: oğlum 4 aylık şu ana kadar en çok Fisher Price piyanolu oyun halısıyla eğlendi çıngırakları var onları da çok seviyor. Eğitici köpekçiği aldım ama henüz ilgisini çekmiyor almak için erkenmiş. Büyük resimli kitaplar aldım modunda olduğunda onları da inceliyor.