Bahar47 Bebeğim 3.5 aylık ve gogusmu almadı 3 aydır sagarak veriyorum. Bildiğiniz bir emzirme danışmanı var mı? O kadar çok istiyorum ki emzirmeyi. Ne kadar para istiyorsa veirrim yeter ki bebeğim emsin 🙏🙏💕
Anita Bahar47 hayır ingttamsa danışman bulun bissürü hizmet veren var demek istedim bakmakla olmaz tabiki
Minikerkegim Bahar47 bizde 3,5 aylığız yirmi güne yakındır emmiyor danışman yaşadığım yerde yok online olanlara da güvenemiyorum. Şimdilik silikon uç aldım bebeğim emmeye basladı cok sevindim inşallah emerse böyle emsin buna da razıyım