Ysgl26 8 ay 12 günlüğüz canım bittim gerçekten 🤦 uyumuyo ya uyumuyo çok uykusu var ama uyumuyo uyusa ağlayarak uyaniyo çığlık çığlığa bağırıyo uğunuyo sesi gidiyo o zaman çok korkuyorum biranda sonrasında gündüzü hiç durmuyo sürekli onunla ilgilenmemi istiyo ne güzel 11 de uyutuyorum 12 de kalkıyor bi daha yatmiyo 3-4 e kadar geçen görümcem uyutuverdi gece 3 buçukta artık halim kalmadı aşırı hareketli bir bebek bizim birde 2 tane dişimiz var canım 3. Şişmiş patlicak belki de onun eziyeti bilmiyorum