-erCansu- Deletedmom_62 işte bende sıkıldm kurut et dedm kes gitsin ay aşırı pişman oldum zaten hiç uzamıyoda 🤣 neyse devam bakalm nolcak haha
Valtameriii -erCansu- egzaması olan herkes kullanabilir mi bende de egzama var seneler önce doktorun verdiği bi şampuan vardı ismini hatırlamıyorum bi iki kere onu kullandım içeriğini araştırdım beğenmedim bi daha da kullanmadım ama geçmiyor asla :/
-erCansu- Valtameriii evet özellikle kaşıntısını hemen geçiriyo :) bi ay haftada iki kere sonrasında koruyucu olarak haftada bikere kullanmak gerekiyomş vala canm bırkaınca yıne çıkıyo benm sadece yazın denize gittiğimde geçiyo okdr lanet bişi
Mavi3435 Deletedmom_78 kesinlikle bunun çözümü yikamsmak yaza kadar geç yıkamaya alustirin.yazin artık yağ dengesi korunur. Yvesroche nin yağlı saçlar için şampuanı i kullanın çok işe yariyor