Merveoykuberen Canım hemanjiyomun 2 tipi var. Biri 1 yaşına kadar geçiyor, diğerinin geçmesi yıllara yayılıyor ama sonuç olarak o da geçiyor. Sadece leke kalıyor dedi doktor. Oğlum 2 buçuk yaşında omzunda büyük 2 hemanjiyom var şu anda kabarıklığı geçti ama pembeler. İlacın yan etkileri var diye biliyorum gözetim altında başlatıyorlar. Sadece çenesini çok iyi korumanız gerekir o konu sizi biraz zorlar diye düşünüyorum
Düşme çarpma ya da başka çocukların müdahalesi ile kanamaması lazım ilerleyen dönemde. Bence bir artı eksi hesabı yapıp ilacı düşünmelisiniz.