yagmuryss guvendkyr1 herhangi bir sorun yaşadınız mı sağlamlığı açısından? bende mama sandalyesi arayışındayım
Polannem yagmuryss evet canım memnunuz 6.ayından beri sürekli kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık. Sadece baş kısmına oğlum kendini geri atınca başı çarpıyordu canı yanmasın diye içten bişeyler koyup öylece hallettim onu da ☺️