Ikrasu_13 Güzel anneler iyi günler… Kızıma baston araba almayı düşünüyorm kullanan memnun olan anneler varsa yazabilir mi markasını ? Şimdiye kadar travel sistem kullandım ve nefret ettim açıkçası.
Damlanurrr Ikrasu_13 merhabalar aynı şekilde bende travel sistem kullandım ve çok pişmanım o yüzden baby Plus taxi baston arabasını kullanıyorum çok memnunum çok hafif tek parça ve küçücük oluyor katlaninca birde uygun fiyatlı tabi tam bir fiyat performans ürünü bence bir bakın derim ❤️🙏🏻
tubiiik_ Ikrasu_13 kabin boy bebek arabası daha kullanıslı tek elle kapanıp tek elle acabılıyorsunuz katlandıgındada kucuk olur tek elle sürüsüde cok kolay oluyo
Gokceninannesi35 Ikrasu_13 kabin boy tavsiye ederim. Baston kullanımı taşıması çok zor. Biz başta baston almıştık ama kullanımı çok zordu. Hiç kullanmadan iade edip kabin boy aldık. Çok hafif . Hem bebeği hem onu taşıyabilirsiniz bile. Aşırı pratik. bizim 4baby çok memnunum.
Ruzgarya Ben Chicco liteway kullanıyorum gayette memnunum kızımda almıştım şimdi de oğlumda kullanıyorum gayette memnunum tavsiye ederim