Arkadaşlar merhaba
34 aylık otizmli bir oğlum var. 3 gün önce tuvalet eğitimine başladık. İlk gün çok güzeldi ama sonrasında uzun süreli çişini tutmaya ve ağlama krizlerine döndürmeye başladı bu süreci. 4 saat tutuyor çişini rahatsızlanacak diye korkuyorum artık. Tuvalette ona onu korkutacak herhangi bir hareketim olmadı. Konuşamıyor bu arada. Saat başı getiriyorum. Bu süreci yaşayanlar yazabilir mi. 4 saat tutması normal mi. Nasıl yaklasmaliuim.