Dlk55blt-rdvn Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri gazlı bebek ne bebek arabasından duruyor ne de otomobilde hava almaya dışarı çıkalım diyorum burnumdan geliyor bı şekilde olup sonra düzelen var mı
BelaCivciv Dlk55blt-rdvn O aylarda benim kızımda hiç sevmiyordu. Kanguru aldım onunla dolaştık hep çünkü oturmak istiyordu arabada o şekilde gezmek istiyormuş. Oturtmaya başlayınca sıkıntı yapmadı bir daha. Bir süre kanguru varsa onunla idare edin sonra düzeliyor
Acelyam04 Dlk55blt-rdvn benim bebegimde ögle simdi 16 aylik ama yine oturmaz kücükken iyiydi kanguruyu cok Severdi hep onunla gezerdik ama simdi agir tasiyamiyorum cözümüm evden cikmamak yanliz
dnzcyc 18 aylık oldu yeni durmaya başladı bebek arabasında. O da her zaman değil😢 Biraz büyüdüğünde bisiklet gibi bir şeyle çıkabilirsiniz ama kızım bebek arabasını sevmiyordu bisiklette duruyordu
Kasendem Dlk55blt-rdvn bir elime bebek arabası alıyorum bebekle kanguruyla geziyoruz uyuyunca bebek arabasına koyuyorum uyanınca tekrar kanguru benim oğlum genel olarak yatay olarak yada oturarak durmayı sevmiyor kucağa alıştı biraz ondan sanırım
Deletedmom_39 Dlk55blt-rdvn 5 aylık benimkide sevmiyor canım o yüzden evde yorup oynadıktan sonra çıkıyoruz, ki dışarda uyusun. Sende uyku saatinde çıkmayı dene rahat edersin
minnosanne0 Dlk55blt-rdvn kendi bebek arabasını sevmiyormuş bizimki arkadaşım sağolsun kendi arabasını verdi kullanmadıkları için onda duruyor. Bizimki kanepede oturur gibi oturması gereken bir arabaydı şimdi kullandığımız sandalyede oturuyor gibi. Kanguru hiç sevmedi zaten sıkıntıya gelemiyor paşam hareket edecek özgürce 😊
mervemik Dlk55blt-rdvn ben bu sorunu slingle çözdüm. Bağlayıp çıkıyorum yürüyorum onun da hoşuna gidiyor hem hava alıyoruz
Dlk55blt-rdvn mervemik ben de aslında arada onu kullanıyorum ama sanki bi yerlerini sıkıyor çocuğun ben yapamıyorum galiba kasık bölgesini özellikle çok sıkıyor ve ayakları düz iniyor
gulay-34 Dlk55blt-rdvn benim kızımda sevmiyordu bebek arabasını gecen yaz kanguruyla dolaştık şimdi büyüdü bu yaz nasıl yapicaz bilmiyorum. Zaten boyum kısa kanguruyla olmaz yürümeye başladı umudum yaza kadar yürümeyi iyice ilerleyip arabasız kangurusuz cikmak